Asiakaspalvelumme uudistuu toukokuussa ja tuo muutoksia työnhakijoille. Työnhakija saa tiiviimpää tukea työnhakuunsa päästessään keskustelemaan TE-asiantuntijan kanssa aiempaa useammin. Samalla käyttöön tulee työnhakuvelvoite ja karenssit eli maksuttomat määräajat lievenevät. Näistä asioista kertoo Uudenmaan TE-toimiston asiantuntija Heli Lehikoinen.
Myös verkkopalvelumme kehittyvät, kun käyttöön otetaan työmarkkinatori.fi-verkkosivusto. Työmarkkinatorin tuomia uudistuksia valottaa KEHA-keskuksen kehitysjohtaja Jaakko Westerlund.
Ohjelman juontavat Uudenmaan TE-toimiston johtavat viestintäasiantuntijat Matti Hietala ja Karine Liger.
Yksi vastaus aiheeseen “Jakso 4: Uusi asiakaspalvelumalli on täällä – kuuntele mikä muuttuu”
Hyvää tietoa