Kategoriat
podcast

Jakso 4: Uusi asiakaspalvelumalli on täällä – kuuntele mikä muuttuu

Asiakaspalvelumme uudistuu toukokuussa. Työnhakijalle tämä tarkoittaa esimerkiksi tiiviimpää tukea työnhaussa. Verkkopalveluissa puolestaan siirrytään Työmarkkinatorille.

Asiakaspalvelumme uudistuu toukokuussa ja tuo muutoksia työnhakijoille. Työnhakija saa tiiviimpää tukea työnhakuunsa päästessään keskustelemaan TE-asiantuntijan kanssa aiempaa useammin. Samalla käyttöön tulee työnhakuvelvoite ja karenssit eli maksuttomat määräajat lievenevät. Näistä asioista kertoo Uudenmaan TE-toimiston asiantuntija Heli Lehikoinen.

Myös verkkopalvelumme kehittyvät, kun käyttöön otetaan työmarkkinatori.fi-verkkosivusto. Työmarkkinatorin tuomia uudistuksia valottaa KEHA-keskuksen kehitysjohtaja Jaakko Westerlund.

Ohjelman juontavat Uudenmaan TE-toimiston johtavat viestintäasiantuntijat Matti Hietala ja Karine Liger.

Yksi vastaus aiheeseen “Jakso 4: Uusi asiakaspalvelumalli on täällä – kuuntele mikä muuttuu”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *